نيايشنيايش، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خانم کوچولوی خانه ما

سفر به خانه خدا

1394/2/4 16:53
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هرچی درباره این سفر بگم باز هم کم گفتم

سفر ما دقیقا" 28 اسفند 93 بود یعنی سال جدید رو در کنار قبر پیامبر و بقیه ائمه بودیم

حال و هوای خاصی داشت نوروز امسالمون

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان امير
7 اردیبهشت 94 8:25
سلام عزيزم زيارت قيول حاجيه خانم سلام عزيزم خدا قبول كنه ايشالا قسمت شما هم بشه
مامانی و بابایی
9 خرداد 94 18:33
سلام نفس من قبول باشه عشق من سلام عزيزم خدا قبول كنه ايشالا قسمت شما هم بشه
خاله
16 آبان 94 11:35
ای جونم فداتون بشم من