نيايشنيايش، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خانم کوچولوی خانه ما

وقتی پدر و مادر شدیم

1392/3/5 18:52
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤وقتي پدر شدم

ياد گرفتم با يک دست همه چيز را بردارم

 

0-glitter71.gif

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه براي موفقيت همه تلاش کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم عاشقانه دوست بدارم

وقتي پدر شدم

ياد گرفتم دليل هر چيز را بدون پرسيدن بدانم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم با در باز حمام کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم زود و سريع همه کارهايم را به انجام برسانم

وقتي پدر شدم

ياد گرفتم چگونه يک دستي همه کار انجام دهم

گل و گلدون

وقتي مادر شدم

يادگرفتم بهتر بغل کنم

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چگونه بايد از هرچه دوست دارم دفاع کنم

وقتي پدر شدم

ياد گرفتم چه کساني را بيشتر دوست بدارم

 

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم هر تپش قلب چه معني دارد

وقتي مادر شدم

ياد گرفتم چه طور با صبر حوصله به حرفهاي نامفهوم گوش کنم

وقتي پدر شدم

ياد گرفتم فداکاري کنم

وقتي مادر شدم

معني دلشوره را فهميدم

اضطراب از نبودن يا مريضي تو

وقتي پدر شدم

تازه معني نگرانيهای تمامی پدران را فهميدم

وقتی پدر و مادر شدیم

امروز معني کارهاي آن روز پدر و مادرمان را متوجه مي شویم

 

 ۩۞۩

نیایش
عزیزمان

وقتي پدر
و مادر شدیم

ياد گرفتم چگونه از پدر و مادرمان قدرداني کنیم

ولی افسوس افسوس

که آنها نیستند تا قدردان ذره ای از محبتشان باشیم

روحتان شاد

 

 

دخترعزیزمان
دوستت داریم و همه اين آموخته ها رو مديون تو هستم
.

دوستت داریم همه زندگی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)