نيايشنيايش، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

خانم کوچولوی خانه ما

شعرهای که عسل خانمم یاد گرفته

1391/2/4 22:46
462 بازدید
اشتراک گذاری

 

بزغاله با شادي

اينور و اون ور مي ره

شيطونه و كوچيكه

زود حوصلش سر مي ره

زرنگه و باهوشه

قشنگ و بازيگوشه

مي گرده توي دشتا

سر مي كشه به هرجا

[تصویر: 708265ch6ahgfk3a.gif]  

شب شب شب اومد

كدوم شب

اونكه موهاش سياهه رو دامنش يه ماهه

كدوم ماه

اون كه تو آسمونه قشنگ و مهربونه

چادر نقره داره

دور و برش پر شده از ستاره

كدوم،كدوم ستاره

ستاره اي كه مثل يك چراغه

مثل گلهاي ياس توي باغه

مي خوام بياد پايين منو ببينه

مثل گلي رو دامنم بشينه

 

 

اتل متل يه مورچه

قدم مي زد تو كوچه

اومد يه كفش ولگرد

پاي اونو لگد كرد

مورچه پا شكسته

راه نمي ره نشسته

دونه ها رو بار كنه

تو لونه انبار كنه

مورچه جونم تو ماهي

عيب نداره سياهي

خوب بشه پات الهي

 

hayvan-046.gif 

گنجشك خسته خسته

روي درخت نشسته

نوكش و ببين چه تيزه

بالش ببين چه ريزه

بالا مي ره تاب مي خوره

تاب تاب تاب

پايين مي ياد آب مي خوره

شكارچي اون نگيره

ايشاءالله اون نبينه

 

 

 

تلق و تلوق تلق و تلوق

 

قطار مي ياد

با تق و توق

سوت مي كشه

چه آروم         

مسافرت شد تموم

مسافران شتابان

شادي كنان و خندان

مي يان پايين از قطار

با چمدان پر از بار

رسيديم و رسيديم

چه جاهايي كه ديديم

 

hayvan-065.gif

 

من پيشي مو ناز مي كنم

ناز ناز ناز

شب همه شب خواب مي كنم

خواب خواب خواب

بچه موشه رو قاپ مي زنم

قاپ قاپ قاپ

با چنگولام ريش مي كنم

ريش ريش ريش

ملچ و ملوچ من مي خورم

تند و چپ و راست مي خورم

  hayvan-081.gif

اي زنبور طلايي

نيش مي زني بلايي

پاشو پاشو بهاره

گل واشده دوباره

زمستونو خوابيدي

خواب بهار و ديدي

پاشو پاشو بهاره

عسل بساز دوباره

 animated gif of football 

 

 توپ سفيدم قشنگي و نازي

حالا من مي خوام برم به بازي

بازي چه خوبه

با بچه هاي خوب

بازي مي كنم با يه دونه توپ

چون پرت مي كنم

توپ سفيدم را

از جا مي پره

مي ره تو هوا

قل قل مي خوره

تو زمين ورزش  

یك، دو، سه، چهار،پنج و شش

شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

 

عروسك قشنگ من

قرمز پوشيده

تو رختخواب مخمل آبي خوابيده

يه روز مامان رفته بازار

اونو خريده

قشنگ تر از عروسكم

هيچ كس نديده

عروسك من

چشماتو باز كن

وقتي كه شب شد

اونوقت لالاكن

بيا بريم توي حياط

با من بازي كن

توپ بازي، طناب بازي، تاب بازي كن

 

hayvan-066.gif

 

خرس كوچولو

رفت براي خريد

از روي نرده ها آهسته پريد

رفت تو چمنا

يكمي چريد

رفت تو مغازه

يه چيزي خريد

موقع برگشت هوا تاريك شد

جاده باريك شد

خرس كوچولو

هاي هاي گريه كرد

زار زار گريه كرد

گفت من مامانم مي خوام   من مامانم مي خوام

 

hayvan-053.gif

 

اتل متل         

درياچه اردك داره

غاز داره

ماهي داره

لك لك داره

لك لك درياچه قشنگ و نازه

گردن اون مثل طناب درازه

اون مي تونه شنا كنه يا بپره

اتل متل يه پاشو بالا ببره

 [تصویر: 195720_585.jpg]

پاييزه پاييزه

برگ از درخت مي ريزه

هوا شده كمي سرد

روي زمين پراز برف

دسته دسته كلاغا

مي رن به سوي باغا

با هم ميگن يكصدا

قار و قار و قار

 بهترین ابزار سایت و وبلاگ

ميوه پاييز منم  

از دونه لبريز منم

ترش و دو مزه هستم

آبدار و تازه هستم

قرمز آتشينم

خيلي به دل مي شينم

 

 

من ميوه گل به سرم

تو سفره من تاج سرم

پوستم به رنگ سبزه

با ماست ميشم خوشمزه

با كاهو و گوجه باشم

سالاد خوشمزه ميشم

 بهترین ابزار سایت و وبلاگ

 

تو كتابا نوشته

سيب ميوه بهشته

چه عطر و بوي داره

شفا از اون مي باره

مداد سرخ و بردار

كنار دفتر بذار

مي خوام كه رنگش كنم        

خيلي قشنگش كنم

 بهترین ابزار سایت و وبلاگ

من ميوه مفيدم

مثل خودم نديدم

گرما كه شد ميرسم

اسمم چيه گيلاسم

سرخ و شيرين و تپلم

هسته دارم توي دلم

اي كوچولوي باهوش

رنگم نشه فراموش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)